20.5.09

PERLAWANAN PERSAHABATAN FUTSAL POLIS TRAFIK - i-KWAN


19 Mei 2009 - Bertempat di Hazlan Indoor Soccer, buat pertama kali Pasukan Futsal i-Kwan mengadakan perlawanan persahabatan sulung menentang pasukan polis trafik daripada Cawangan Trafik Kontijen Negeri Sembilan.


Pengurus team futsal i-Kwan, Rais Yeop Johari bertukar cenderamata dengan pengurus team polis trafik, Abd Halil Hamzah sebelum memulakan pertarungan.


Team Polis (jersi jingga) bergambar dengan team i-Kwan (jersi merah dan biru) sebelum perlawanan bermula.


Pertandingan menyaksikan persembahan menarik kedua-dua pasukan, bagaimanapun ia memihak kepada pasukan polis trafik A menewaskan pasukan i-Kwan B dengan keputusan 5-1.

Manakala bagi merebut tempat ketiga dan keempat, pasukan i-Kwan A pula berjaya mengalahkan polis Team B dengan keputusan menerusi tendangan penalti selepas kedua-dua terikat 4-4.

Terima kasih buat Pegawai Turus Trafik negeri, Asisten Supritendan Abd Halil Hamzah selaku pengurus pasukan polis yang begitu sporting. Menurutnya, pertandingan itu bukanlah semata-mata untuk mengejar kemenangan, sebaliknya sebagai platform merapatkan hubungan antara pengamal media dan anggota polis trafik di negeri ini yang sentiasa bekerjasama.

Hadiah untuk pemenang berupa medal disampaikan Presiden i-Kwan, Ainol Amriz Ismail.
Bagi mereka yang berminat untuk bertarung dengan team futsal i-Kwan, boleh menghubungi setiausaha di talian 012-2382285.